mr. BUBU

mr. BUBU
~~~~~~~~ mista BUBU ~~~~~~~~

gracias =^0^=

demi masa........

Sunday, March 18, 2012

kepak22 geboom33..

kepak??? ayamkah???

adeyhhh....selamat sudah kenduri kendara...penat memang penat, tapi syiokk...almaklumla rumah jarang kenduri..


kenduri sapa??? aku???

ohh..satt!!jangan frust menonggeng dulu!!!

bukan aku...wakaka (rasa terover precious la plak kan)

abang????

kepada awekks2 diluaq sana yang berharapan untuk jadi kakak ipaq aku, dun wori still ada harapan lagi...wahaha (bukanla tu maknanya)..

then...sapakah???

paksu aku larhh...dengan wife dia yang kecik molek lagi kiut miut diimport dari ganu sana tu...


kiut kan..??tengokla maksu sapa..hahahaha




tahniah n selamat pengantin baru paksu n maksu..moga berbahagia ke anak cucu ('',)

terbaekla...ponteng kelas arini...hahahahaha (gelak evil sket)

maklumnya tiket dah beli untuk balik kelantan malam semalam, tp kerana kudrat kerajinan kian menipis, maka stay la aku kat kampung lagi.. burn tiket rm33..tula, pantang balik umah, bila dah balik, mulala wat perangai baloq liat dia
..haishh..apa nak jadi ni...??

haisyhhhhhh...mengeluh lagi....

xtually ada rasa sedikit strange feeling....tp x pasti apakah??

kepada kgkawan especially syemay, eje, n maano yang telah mengiringi kepulanganku hingga selamat...thanx a lot, my dearest friends...surprise anda menjadi...terharu dowh (terharu dalam cemas--->antu tarik beg...wakakaka)....

the end~




No comments:

Post a Comment