mr. BUBU

mr. BUBU
~~~~~~~~ mista BUBU ~~~~~~~~

gracias =^0^=

demi masa........

Sunday, April 29, 2012

bergunung harapanku.....


Assalammualaikum W.B.T.....


ehemmm..amacam??? jelita x banner kat atas tu... ???ada sejelita aku??? oops!!hahahaks

macam yang aku dah gtaw lam post lepas, semalam, aku + sukarelawati/wan len yang seramai 30 orang p pusat Down Syndrome wat khidmat bakti kat sana...


kakak2 laut....ke lautt....hahahahaks

neway, Alhamdulillah program ni berjalan dengan jayanya... adik2 yang di "angkat" pun have fun..hoho..(tengokla sapa kakak2 angkat dia kan??----> aku kan salah sorang...hahaks..cuihhhhh nak jugak)

detail dah ada lam banner (malas nak explain panjang2...ngekkk)... rugi seyhhh sapa x pi... penat memang penat...tp, berbaloi..seyesli.....

di pagi hujung minggu nak bangun seawai 8 pagi ( eh awai kah???) memang la ....... dotdot.com.my(pandai2la sambung...kui2..) tp, bila da tengok adik2 kat sana, high spirit sungguh depa, maka berjangkitla kat kita pun...


asai cuak jugak bila dah dapat no... no bertuah tu----> 14.... lam ati tudia....sapala adik no 14 ni???adush... bila dah start panggey sorang2 daripada no 1 sampai la no empat be....lasss....oh rupanya aku senasib dengan 2,3 orang suka+rela yang len.... adik x dak oii......x sampai lagii --->kusss semangat aku...


memandangkan aktiviti dah start, terpaksala kongsi2 adik dulu ngan orang yang dah ada... tamak plak tu... share sampai 5 orang sekali...haha...kalau boleh nak bedal suma ja jadi adik cheq..kemarukkk...hahahaks...

adik2 ni pun x dakla adik sangat... range umoq majoriti almost 18-30 tahun....bayangkan, bukan adik lagi dah tu, kakak plus abang dah tu...tapi, oleh sebab keadaan depa, kami juz anggapkan depa cam adik2 la cuz perangai memang cam budak2...

1st start ngan chicken dance, mulala cik pooyuh dok terbang rata... almaklumla x dak adik.. sadis sungguh...


teba2... (bunyi hyper saspen cket)

"sapa peserta no 14...ni dia adik dah sampai"..

 terkejut cheq..punya la mata dok scan rata dok cari empunya diri, ghupa2nya adik kecik uii... tengah didukung oleh kakak dia..
kalau hampa nak taw, aku ni lemah cket nak handle budak2 lam range umoq cam ginii (angkara diri sendiri yang terbongsu,,hehe)...aish..tp, pasrah jala..x sampai pun sehari seyhh...

nila dia 
"big boss" yang telah berkuasa ke atas cheq semalam.. adik hafiz.. umoq baru 5 tahun..(cute x ???ada iras ???wakakakaka)

1st kiss to establish rapport....ewaaahhhh....(sungguh suweet adik nie...lagi resemble aku...wakakaka)

tengok tu..pakat berebut kakak2 len nak bergambaq ngan adik aku... almaklumla kiut sangat...hehehhhh...tangkap pila banyak mana sekali pun, aku x kesah..jnji aku ada sekali...wakakaka..

rapport x rapport, 1 kiss saja x cukup..hahahaks.. adik hafiz ni agak la hyperactive.. sat dia lari sana, sat dia lari sini... nak ajak masuk men aktiviti telahla direject oleh beliau awal2 lagi....maka, cheq pun sebulat hati menerima beliau ini sebagai "big boss"untuk masa setengah hari itu ----->i follow....hohoi...

ni group aku untuk sandwich making project (project??? x bley blahhh tu).. tp, malangnya  x dapat nak join.. of kos la sbb dok berusaha keras kejaq big boss...adeyh2... (lam ati..selamat aku x yah dok wat sandwich...hahahah...evilness to come)

ehemm... kakak mithali....hohoii

disaat mereka2 yang lain sibuk :

ber "london bridge"......

ber "asah bakat"

tp.... 

nila keja big boss kita...

..................................................................................................................................................................


setelah bebas daripada cengkaman big boss... sendiri jadi x tahwan hala----->syiok sendiri...wakakaka

si kiut ping & na..

at 4.30 adioss.......

....................................................................................................................................................

mode: me'relax'kan diri setelah lepas ujian temuduga...kih3...


additional mode: prepare untuk berdikir barat plak malam ni...wohoo










No comments:

Post a Comment