mr. BUBU

mr. BUBU
~~~~~~~~ mista BUBU ~~~~~~~~

gracias =^0^=

demi masa........

Tuesday, July 10, 2012

summary of d 6th~

semester 6 dah seminggu lebey berakhir....
tapi, baru rasa nak wat summary o.O heee..
biasaklaaa busy berhoneymoon....


honeymoon???


a-ha! 1st week wholly my hawaaii time---> QADA' time...hahaha


soSO....('',)

alang2 dok kat library ni ( e eh...rasanya library tuk membaca, cari bahan...bukan update blog sayang....^0^)----> apa2 jala.... ada aku kesah.... (heee..anak2 zaman muda la...ginila)



haaa???? rajin???research???

x mungkin!!! (geleng2x...)

tertanya2 pasaipa aku tercampak kat library ptsb nih??
so, jawabnya ptsb ni tempat keja abah aku dan arini aku terpaksa duduk kat sini tunggu sampai abah aku abeh keja pukul 5 satgi....(aku tanya, aku jawab...baguih2 anak sapa la ni :p)

ni suma salah incik2 imegresen..heee dah la eksyen...harap muka ja ensem, senyum sket + cakap bersopan sket x bleyh ka incik abang oii...saya bukan nak ngorat awak pown... (menganyam ketupat di dalam library)

sunyi betoila library ni pown... sorang pown x dak student...tapi, baguih jugak.. xdakla cheq segan..hehe.. (watla apa yang ko suka  mekkk wee...hoho-->evilness side of me)

urmmm..berbalik pada tajuk...seperti biasa, abeh ja satu taun or sem, ada ja la summary yang nak dibuat oleh cik pooyuh ni...(bebel ja keja dia)

soSO...('',)

untuk semester ni, xtually banyak benda yang membuatkan aku rasa syukur, ALHAMDULILLAH...syukur..syukur..('',) 


1. aku dapat roomate yang banyak memberi kesedaran kepada aku (silently, i'm proud of her...shhhh) ___asilah tqvm ('',)



2. persahabatan aku with meke2 itu semakin akrab --->ukhuwah, how beautiful you are ( being together in hard and happy time, sacrificing....etc (nak nanges sambil cita ni, terharuu)) __aeypp! saya sayang kamu2 la- maanur, shikin, eje n shemay ('',)

3. aku dapat kawan baru...yeayy..very2 sweet friends___nad, song, yan hui, karimah, nina, helina (jaguh2 tarik tali malaya...hahahaha) & nadia (jiran di sebelah toilet sana)






4. dapat menyumbangkan sedikit bakti tuk desasiswaku yang terchenta, D. Nurani..acehh...mungkin tuk yang pertama dan terakhir kalinya...walaupun hanya gangsa, tapi aku syukur, alhamdulillah2




5. dah boleh derma darah...oyeahhh... sebelum ni x boleh, sadiss aku T-T...moga2 dgn darahku yang x seberapa dapatla membantu mereka dr group A+ yang memerlukan




6. dapat lihat satu perubahan ke arah yang lebih baik terhadap satu keluarga yang aku sayang...alhamdulillah ya Allah


7. dapat sambut besday dengan ex-roomate yang tarikhnya 12 (hanum n me), 13 (yoke har) n 14 (shemay)
PLUS
19 (shikin) jun cuz b4 ni tarikh2 ni jatuh pada waktu cuti







8. crush??eheemm.. mr. energy buster, tq sebab tlg "up" kan energyku tuk berjogging walaupun hanya utk 1 semester...huhu (sambil jogging sambil renyih...gatai2!!..hahaha)


9. i'm still alive n stay healthy (tup tap2 dok tekan papan kekunci)... n n n very lucky to have my mama, abah and abang yang sayang me...yeye.. biaq keluarga kecik tapi happy, alhamdulillah2... (rasa cam nak terbang ja bila aku taip pasal nie...hahaha) 


maka, tula sedikit sebanyak summary untuk semester nie....masa yang berlalu biarkan berlalu...biar menjadi memori simpanan kekunci hati...accehhhh


tiraiku berlabuh kini...anyeong...


pi baca buku plak aih...





No comments:

Post a Comment