mr. BUBU

mr. BUBU
~~~~~~~~ mista BUBU ~~~~~~~~

gracias =^0^=

demi masa........

Monday, September 12, 2011

kerana hidup ini perlu diteruskan.....

Assalammualaikum W.B.T.....

haihhh...seyes ja bunyinya....hahhahaa...tapi title kat ataih tu bukan sekadar gimik tapi memang seyes....SERIOUSLY!!!...ha...seyes tu....

hahaha...bukannya apa..almaklumla 2,3 hari ni pakat2 sebok balik u, kolej, start keja pas2 cuti panjang @ cuti raya...macam la aku jugak...pas bercuti panjang, maka setartla sem baru..dah 3rd year pun...seperti besa di sem baru ni, dapatla aku bilik yang baru (rumate yang baru-assilah fatin), katil yang baru, meja yang baru, aras yang baru, junior yang baru, jiran yang baru...blabla suma yang baru la (eh, perluka banyak2 "yang" tu???)....

umoq pun dah 21 taun...kawan2 yang sebaya aku pun dah ramai dah yang dah kawen...ehemm2...baru2 ni, HILMI HUSMAN..moga berbahagia hingga ke anak cucu..('',) n x lupa jugak yang dah kembali kepada-Nya yang Esa, MOHD SHAHIR SAAD...semoga rohnya dicucuri rahmat dan sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang beriman..AMINN....

kerana hidup ini perlu diteruskan (x tau bila jodohnya, x tau bila ajalnya), di sem yang baru ni aku nak berusaha lebey lagi untuk mencapai yang lebey2 baik lagi, insyaallah....aku nak jadi orang yang hebat, moga anak dara sorang mama n abah aku ni dapat dibanggakan...('',)...

P/S kepada MAKNAB, trimas kerana telah merangsang cheq!!jum2 setart jadi ulat library yang chumill (eh, ka ulat bulu????)....hahahaha....

No comments:

Post a Comment