mr. BUBU

mr. BUBU
~~~~~~~~ mista BUBU ~~~~~~~~

gracias =^0^=

demi masa........

Tuesday, February 14, 2012

new born....??

Assalammualaikum W.B.T.....




haihh...rasa cam bawu dilahirkan semula....pening cheq ngan gaya baru susun atoq blog nie...haishhh...mana nak cari dashboard ni...aigoooooo!!!

hangpa toksah dok wat pelik la no...aku sendiri pun pelik camna leyh jadi camni..speechless~nak crita pun xtaw camna...

aku ingat blog aku dah kena spam, x leyh bukak kowt...sakit jiwa sero...huhuks....

tapi, setelah diusahakan dengan pelbagai cara (hampir dihempuk jugaklah kan laptop aku nie walau xtaw apa salah dia..huhu...panas2)..akhirnya, alhamdulillah boleh pown..

xtawla plak kondisi laptop pun akan effect internet connection..ada ka patut sebab date n time aku kat laptop yg menjadi angkara suma ni...dia kata security certificate not valid yet..mana tak nya date kat laptop aku boleh plak january 2001..hahhah..... 

neway, dia nak ajaq aku suh hargai dia kot..haishhh...bila dah jadi problem aritu rasa nyesal x guna sepenuhnya...aci ikut mood ja bila nak bukak n post...huhuksss

ok, ucapan untuk diri sendiri...welcome back!!...ahhahahaha....

kondem diri: kata td speechless, x taw nak crita camna..huhh bleyh plak sampai setengah muka...kambing golek sungguh

No comments:

Post a Comment