mr. BUBU

mr. BUBU
~~~~~~~~ mista BUBU ~~~~~~~~

gracias =^0^=

demi masa........

Wednesday, February 15, 2012

wasabi cinta.....

Assalammualaikum....


wasabi???pedaih oii, bersimbah ayaq mata...

haaaa????x penah try???

aku pun x penah...hahahahahha

(alahai pengaruh).........

apa kes wat title terhangat di pasaran nii???????hahahaha....

ntah...mana taw..dah tu yang dok men2 kat otak aku yg chumil lagi berseni nie..

tetiba idea ni mai ~WASABI CINTA...xtaw mai ikot celah mana...

nak wat tajuk novel, bukan bidang ...

so, jadila tajuk post kan..buleh2...('',)


baucer buku 1M dah tamat riwayatnya bersama aku semalam..

dah dapat tuan baru.....

huhh....berani tuan baru baucer tu terghenyih sumbing kat aku...

mengorat??

hoh....bukan2...sahihh!!muktamad!!

buku2 yang berjaya dijoli oleh aku...hohoii

sebab pa?? nak taw???

sebab dia x leyh baca tulisan aku yang buruk tapi cantik (e eh..lagu mana tu...amik point 1st la) sangat tuhhh...

berkerut2 muka dia dok try baca nama n no ic aku...

hahahahha....kot yek pun x yah la senyum wat muka busuk cam tu pastu....busuk taw!!

ehhhh..marah plak...salah sapa????

huhhh....nak wat lagumana kan, dah tulisan aku memang buruk..

tetiba bermonolog dalaman..
haihh lagumanala pemeriksa2 kertas exam aku berkerut2 mmbaca tulisan aku...
tapi..selamat depa x koyak buang masuk tong sampah ja kertas aku..
kalau x, x sampai la aku kat usm...

n result.....???tettt....

hehehehe.....gelak sopan semeta...

alhamdulillah
banyak peningkatan walaupun sedikit sadis dengan C ap ayam...huhu...cipta rekod kot, selama 5 sem ni, ni kali pertama ada rekod brand C ap ayam ni...dahla elektif ja...huhuks...papapun, aku bersyukur...hepiii jugakkk..walaupun x seberapa......

rasanya aku dah tersalah doa ni...selalunya aku akan doa,

"Ya Allah, bagilah aku result yang terbaek, mintakla hanya tergolong dari b- dan ke atas saja, Ya Allah.."

tapi kali ni...

"Ya Allah, bagilah aku result yang terbaek, mintaklah aku bagi dapat pointer 3.5 ++ saja, Ya Allah"

dan nilah kesudahannya...hurmm..betoila..cara kita berdoa pun kena betol jugakk...tp, aku bersyukur sebab Allah makbulkan doa aku n ternyata x pernah menghampakan aku....yakni, bermakna Allah sayangkan aku...alhamdulillah..terima kasih, Ya Allah...

so, kawan2 ku yang tersayang, janganla segan silu nak berdoa ngan Allah..mudah2 an DIA makbulkan('',)

.....
.....
.....


hurrmmm...malas molek nak berkemas...sok dah nak balik kelate...

anak manja, mama abah antaq...hohoi...

x kesahla orang nak cakap apa...janji aku bahagia...owwohhh....

~sekian, jumpak kat usm plak nooo di sem yang baru('',)~



No comments:

Post a Comment